Breakfast at Tiffany's

Breakfast at Tiffany's

понедељак, 25. март 2013.

My bff's wedding

Dvoumila sam se dugo, sta da ubacim kao svoj prvi post.
Posto vreme nikako da me posluzi, kako bih napravila nove fotke i napokon ih ubacila na svoj blog. Odlucila sam se za proslogodisnje. Napravljene pocetkom septembra. U pitanju je svadba moje najbolje prijateljice, na kojoj sam ja bila kuma. Jedan od lepsih dana u mom zivotu.

Fotke su malo siromasnije, jer nisu predvidjene za blog. Tako da nema detalja posebno slikanih i slicno. Za moj prvi post je zamisljena skroz druga kombinacija.

Nadam se, da ce vam se svideti. Nemojte biti previse stogi. Ipak mi je ovo prvenac.
Do sledeceg druzenja.
Love, M.


Slikala: Danijela Narancic




Cipelice sam prvo spazila na sajtu Tally Wejila. Pa sam isla s tim, da ih jako zelim. Bile su oko 30-ak eura. Uglavnom tako i slazem odevnu kombinaciju. Prvo odaberem cipele, pa onda sve ostalo po tome kombinujem. 


Omiljena torbica, koju sam kupila u Zari. Snizena je cak 3x, dok nije dosla u moje ruke. Kupljena proslo leto, na rasprodaji, u Segedinu, Arkad. Kada smo vec kod Segedina, obicno tamo obavljam soping. U Subotici nemamo bas neki izbor. Svega par butika, koji vrede. Nazalost.. 





Atmosfera sa zurke. 


Prten, koji mi je kupio moj dragi brat u Osijeku. Obozavam Portanovu


E nek' sam ja uhvatila buket. Haljinica je s namerom bila jednostavna. Isla sam s tim, less is more. Mamina ideja. Ona je moj glavni kriticar i jedina osoba, koju slusam, kada je u pitanju oblacenje za neku bitniju priliku. 




                                                   


Za kraj, da vidite i moji mladu. <3

Haljina / Bershka
Cipele / Tally Wejil
Torba / Zara
Nakit / Stari, poklon. 



2 коментара:

Ana Pavlovic је рекао...

A mladina haljina je cijih ruku delo? Divna je!

Maja Zivanovic је рекао...

https://www.facebook.com/msabicfashon?fref=ts

Hvala, u mladino ime :-)