Breakfast at Tiffany's

Breakfast at Tiffany's

недеља, 31. март 2013.

Spring is here!

Uh.. moram priznati da je ovo bilo jaako tesko. Jedva sam odlucila, koje fotke da stavim. Posto je moj drug, Azra Kostic, veliki umetnik! Hvala, jos jednom. Ulepsala si mi dan, a i narednih par, sigurna sam :-D Divno je imati te za prijatelja. Da napomenem samo, ona je glavni krivac postojanja ovog bloga!

Sjajnog li dana danas. Doduse, bila sam nervozna, zbog ovog vremena. Mada, na kraju je sve ispalo bas kako treba. Mozda cak i bolje..
Da ne duzim previse. Fotografije ce reci same za sebe. Nadam se da cete uzivati, isto toliko, koliko i ja, dok sam ih pravila.

Love, M.


Fotografisala: Azra Kostic






Narukvice su rucno pravljene. Cure su sjajne. Posetite njihov link OVDE. Mozda i vi sebi nadjete nesto zanimljivo. 
Nokti su remek delo moje drage Nore! <3







"You're entirely bonkers. But I'll tell you a secret. All the best people are."












Ovo sam jednostavno Ja. Obozavam starke, a ljubav prema velikoj stikli ne mogu da vam opisem! 







Kosulja - Bershka
Farmerice - Berska
Cipele - Zara
Patike - Convers <3 
Prsluk - Kinezi :-D 
Nakit - A&S
Torbica - Oriflame

I za kraj:





8 коментара:

Azra Art је рекао...

:3 Bilo mi je zadovoljstvo, divan dan... znas da sam tu i za ubuduce, i za blogerske i za life-projekte! :D <3

Shooting Star је рекао...

Cipelice su prelepe :)

Maja Zivanovic је рекао...

Drago mi jee zbog toga <3

Maja Zivanovic је рекао...

Hvala ti lepo! :-)

ADELINA ALEXANDER је рекао...

Love everything about outfit! And it is great with heel and kicks! Great job! I am your new follower! Would you like to follow me back?
xoxo

Maja Zivanovic је рекао...

Thank you! I will follow you 2 :-)

Анониман је рекао...

kradem ti sliku ,prosto sam odusevljena ;)

Azra Art је рекао...

Moram malo da spamujem :D jako vlim ovaj post <3 <333 jedva cekam da napravimo novi!!:)