Breakfast at Tiffany's

Breakfast at Tiffany's

недеља, 07. април 2013.

Hello, April.

Dosao je napokon i moj mesec. Kazem moj, zato sto mi je rodjendan u aprilu. Mada, vise mu se radujem zbog omiljenog godisnjeg doba i lepog, toplog vremena. To sve kad spojite, dobitna kombinacija.

Da ja ne duzim, nego da predjem na stvar. Danas smo se moj kumasin i ja uputile u Dudovu sumu, nedaleko od moje kuce, da napravimo fotkice za moj novi post. Maaalo sam se smrzla, moram priznati, ali nije bilo strasno.
Vreme nas je koliko-toliko posluzilo. Iskreno se nadaam da ce u skorije vreme Sunce prestati da se krije i da ce nam napokon doci pravo prolece..

Love, M.


Fotografisala: Vukica Cvijanov a.k.a. Kumasin <3
























Cipele - Tally Weijl
Kosulja - H&M
Suknja - Stradivarius
Kaput - Tally Weijl
Carapice - Kumasin! 
Prsten - poklon od brata <3 


I za kraaaaj, da podelim sa vama Kumasinovu i Moju pjesmu! <3 












8 коментара:

Marija Brojcin је рекао...

Iako nisam ljubitelj platformi,ove tvoje su mi odlicne kao i kosuljica...

Maja је рекао...

Jooooooj, kako si se smrzlaaaaa... Je li vredelo?

Maja Zivanovic је рекао...

Brzinski smo sve odradile. Nije bilo strasno :-)

Maja Zivanovic је рекао...

Hvala ti lepo! :-)

zlocka је рекао...

PRELEPA... Fenomenalan post, nesto novo, sveze, predivno, svaka cast, samo tako nastavi :)

Maja Zivanovic је рекао...

Hvala ti puno! Nemas pojma koliko mi znace komentari, kao ovaj tvoj. Pogotovo na pocetku, jer svaki je tezak :-)

YASMIN је рекао...

What a beautiful skirt,I like your blog, and I began to follow.
I invite you to visit and follow mine http://www.mytributetostyle.com/

kisses
Yasmin

Maja Zivanovic је рекао...

Thank you. :-)