Breakfast at Tiffany's

Breakfast at Tiffany's

недеља, 14. април 2013.

Rainy Day

Uhvatile smo saticak vremena, kako bi napravile ove fotografije.
Dan je bio tmuran, ali nam to nije pokvarilo raspolozenje i dobru volju. Kombinacija je dosta jednostavna. Volim spoj plavog i bez. 
Majica, koja je kupljena u DDG-u, bila je skroz bela. Dugo mi je stajala u garderoberu, nenosena.. Pa sam odlucila da joj dodam Odriku. 
Sada mi je jedna od omiljenih. Azra, hvala za ideju! :-*

Do sledeceg postavljanja, 
Love, M. 


Fotografisala: Vukica Cvijanov







Kada sam prebacila fotografije na komp. primetila sam da nema ni jedne slike, na kojoj se vide lepo bedzevi. Na njima su scene iz filma, cije ime nosi moj blog. :-) 








Sako - Pull&Bear
Majica - DDG
Farmerice - Staro
Cipele - Kitten (Office Shoes)
Torba - Tasnarija
Bedzevi - Pinjunky 


I za kraj video. Jedna od omiljenih. Volim Kilerse! 











4 коментара:

Marija Brojcin је рекао...

Meni su ovakve - savrsene kombinacije ! a tu ne bih nista dodavala ni oduzimala !

Maja Zivanovic је рекао...

hvala ti, Marija. Divna si! :-)

Teodora Miljakovic је рекао...

Svidja mi se kombinacija, ovo bih ja nosila! :)
http://teodoramiljak.blogspot.com/

Maja Zivanovic је рекао...

Bas mi je drago. Hvala ti :-)