Breakfast at Tiffany's

Breakfast at Tiffany's

петак, 10. мај 2013.

Blue

Divno popodne, sa dve najbolje drugarice.
Ne mozes ni ocekivati, da ti slike ispadnu lose.. Jedna me konstantno nasmejava, tako da uspem zaboraviti na prolaznike, a druga samo skljoca! Najbolje su <3

Prosle godine sam dosta stvari sasila kod krojacice. Nikako mi nije polazilo od ruke, da pronadjem ono sto sam zamislila. Obicne haljinice, raznih boja. Na svu srecu, nasla sam resenje. Tako je i ova plava haljina, a i mnoge druge iz mog garderobera, nastala. Super je kada pronadjete krojacicu, sa kojom mozete da ostvarite, bas ono sto ste zamislili.


Love, M.

Fotografisala: Vukica Cvijanov











Haljina - Staro (sivena po meri)
Torba - Bisous Bisous
moram priznati da mi je ovo omiljena tasna. Imam vise njihovih, ali ovaa kad mi je stigla postom, odlepila sam. One to i znaju :-)

Dva sabana <3 
Daca i Vukica+Torbice iz tetkine radionice :-D 


I jedna sa fotografoom! 
I oon voli da pozira. :-P Nadam se da cu ga uspeti nagovoriti, da mi bude gost u jednom od mojih narednih postova. 
Eto, morala sam javno. 


A posle slikanja, slede slatkiisi. 
Omiljeni deo!




I jedna pozitivna, za kraj. 
Omiljeni bend!










10 коментара:

Divna је рекао...

Prelepo
http://milkandhoneyworld-divna.blogspot.com/

zlocka је рекао...

Boss :))
Posle "Price" jedan od omiljenih kafica :))
Prelepa je haljinica, super je post :))) Svaka cast :)))

http://nasezenskeprice.blogspot.com/

Azra Art је рекао...

Lepota u jednostavnosti na delu!! <3 a slatkis deluje priilicno omamljujuce :D

Maja Zivanovic је рекао...

Hvala :-)

Maja Zivanovic је рекао...

Kod mene, Stara Pizzeria zauzima prvo mesto. :-)
Hvala ti puno! :-)

Maja Zivanovic је рекао...

Ihihih <3
O da, nista bez slatkisa. Znas sta te ceka u nedelju :-*

XxxLoveIsBeautyxxX је рекао...

beautiful! would you like to follow each other in gfc and bloglovin? let me know!

Maja Zivanovic је рекао...

Thank you! :-)

3fstreet је рекао...

nice blog!
www.3fstreet.blogspot.com

Maja Zivanovic је рекао...

Thank you! :-)