Breakfast at Tiffany's

Breakfast at Tiffany's

недеља, 09. јун 2013.

Little Black Dress

Duzi preiod me nije bilo, priznajem. Nisam imala vremena za fotkanje. Kako ja, tako i moje drugarice. Vreme je bilo lose. Sve se nekako skupilo, tako da sam blog stavila u drugi plan. 
Nadam se, da cu ubuduce imati vise vremena za njega. 


Do sledeceg postavljanja, 



Love, M. 


Fotografisala: Danijela Narancic i Mama <3 





Haljina - C&A
Jakna - H&M
Cipele - Zara
Torba - Zara
Nakit - Poklon! <3











Moj drug is srednje skole! <3


I mamu smo uposlili :-) 


Omiljene cipele!






I za kraj jedna vesela. 















4 коментара:

Azra Art је рекао...

Pretty woman, walking down the street (: ;*

Maja Zivanovic је рекао...

aiii :-*

Tamara F је рекао...

DIvan outfit, ali CIPELEEEE <3 Majko mila bas su lepe! I moja boja ;)

Maja Zivanovic је рекао...

Joj, hvala. Moje omiljene <3