Breakfast at Tiffany's

Breakfast at Tiffany's

петак, 02. август 2013.

Beautiful Lefkada Part 2.


"Gospođica Holidej Golajtli, na proputovanju."


Evo ga i drugi deo posta o mom boravku, na ostrvu Lefkada. Ko je pogledao prethodni, znace o cemu je rec. Ovaj put necu duziti sa tekstom, nego vas pepustam fotografijama.


Fotografisao: <3




Predivne li starudije!



Niista bez chill box-a! :-)




Pogled sa terase. 







Drugo po redu krstarenje. Odlazak na, meni licno, najlepsu plazu - Egremni.






Porto Katsiki. 


Nase poslednje vece.. Kupovina suvenira, nesto duza setnja i oprastanje uz jogurt :-D 



Nadam se, da sam vam bar malo uspela docarati lepote ovog ostrva. Zabelezila sam ono, sto je meni zapalo za oko. Puna sam utisaka i mogu slobodno reci, da mi je ovo bilo najlepse letovanje do sada. :-)













9 коментара:

Анониман је рекао...

lepe su slike. mozes mi reci gde su kupila kupace?

Maja Zivanovic је рекао...

Hvala ti lepo. Kupaci kostimi uopste nisu brendirani. Kupljeni su u nekim malim radnjicama, tu u Subotici. U prethodnom postu imam jedan iz New Yorkera(rozi, sa zlatnom kopcom) :-)

Lucija Kontić је рекао...

predivne su fotografije,i ti blistaš. vidi se da uživaš :)

Shooting Star је рекао...

Prelepe slike :)

Maja Zivanovic је рекао...

Hvalaa, naajlepse! :-)

Анониман је рекао...

Divan blog. Sa zadovoljstvom pratim. :)

Sofija T је рекао...

Prelepe su slike,savrseno! :)

Chicks AboutFashion је рекао...

Great pictures! Beautiful.

Pozdrav iz Sarajevo,
Kiki / Chicks About Fashion

Maja Zivanovic је рекао...

Hvala! <3