Breakfast at Tiffany's

Breakfast at Tiffany's

среда, 14. август 2013.

Yellow Dress

Zavrsila sam sa postovima posvecenim letovanju.
Ovu haljinu ste mogli videti medju tim slikama. Imala sam zelju bas nju da uslikam, za sledece postavljanje. Sivena po meri, za speecijalnu priliku. Pored dva rodjendana, to vece smo slavile i veridbu. Moja drugarica se verila!

Hvala rodjendanku br. 2, na fotografijama.


Love, M.


Fotografisala: Danijela Narancic.











Haljina - Breakfast st Tiffany's
Sandale - Zara
Torba - Bisous Bisous 
Jakna - H&M
Bros - Bershka


Rodjendanko br. 1..


..iii rodjendanko br.2! :-) 


Ne moze druzenje da prodje bez hrane! :-D 


Amigas!







6 коментара:

Selma Selimovic је рекао...

Haljinica ti super stoji.
Sandale mi se jako svidjaju ;)

Maja Zivanovic је рекао...

Hvala. :-)

Milijana Mihajlovic је рекао...

super kombinacija crvenog i zutog!

poz iz moskve:)

Dajana Miletic је рекао...

Wooow,predobar look! Pun pogodak s crvenim detaljima :)

dsmithereens.blogspot.com

Tamara Stamenković је рекао...

uživam dok gledam i čitam tvoj blog :) Sve je toliko smisleno, osećam ljubav, posvećenost, everything is just perfect! :) Sve pohvale&samo tako nastavi! :) :*

Maja Zivanovic је рекао...

A joooj <3
Hvala, Tami moj. :-* Trenutno nemam vremena za blog :-/