Breakfast at Tiffany's

Breakfast at Tiffany's

субота, 09. мај 2015.

BRELIL

Pozdrav, drustvo. Nisam beauty bloger, ali cu se potruditi da vam ovaj brend predstavim sto je bolje moguce. U pitanju su prozivodi za kosu, koji nam dolaze iz Italije.


Od citavog asortimana, odlucila sam se za dva prizvoda, koja su meni olaksala oblikovanje kose. 
Moja kosa je prirodno kovrdzava i tretiram je svaki dan. Posle pranja, sledi feniranje, a posle feniranja kovrdzanje peglom ili samo ravnanje. To zavisi od mog raspolozenja.




Tu nam stize u pomoc proizvod br.1.


BB Cream:
Preparat koji je "all in one". Kao prvo, obnavlja i hrani kosu, stiti od toplote i produzuje postojanost frizure. Cim ga nanesete na kosu, ona postaje svilenkasta i meka na dodir. Moze se koristiti umesto maske ili balzama, samo sto ovaj proces traje mnogo krace i miris je neverovatan. Ubacicu vam i sliku sastava oba proizvoda, kako biste videli da su potpuno prirodni.


Proizvod br.2.


Krema za lokne, iz kolekcije Logo Finish: 
Ovaj proizvod sadrzi zastitu od toplote. Gore sam napisala da mi je kosa kovrdzava. Tako da je moj drugi izbor bila bas ova krema. Retko kad ostavim kosu sama da se osusi i ukovrdza prirodno. Zbog manjka slobodnog vremena, kovrdzam je figarom ili peglom. Imala sam problem sa loknama, tako sto su mi se posle sat-dva odvijale. Od ove kreme, lokne mi trajnije i ne moram vise da uvijam svaki dan. 


Sto se mene tice, ja bih ovde prekinula svoju pricu o Brelil proizvodima, a vi trk na OVAJ link, kako biste pogledali ostatak proizvoda i informisali se nesto vise.

Do sledeceg kuckanja, Arrivederci!




Нема коментара: